söndag 22 januari 2017

Spanska 9

Hej alla nior!

Här hittar ni planeringen för alla tre spanskalektioner v. 4 då jag är borta. -Klicka här!

Det står tydligt vad du ska göra och det finns länkar att klicka på så att du hittar allting. Ni kommer att jobba i Digilär och då är ett tips att logga in innan du klickar på länken. Annars funkar de inte!

På onsdag och torsdag finns det två alternativ att välja på. Ni som jobbar för ett E kan välja alternativ 2. Vill man jobba mot ett högre betyg föreslår jag att man väljer alternativ 1.

På fredagslektionen gör alla samma!

Jag har bjudit in er i Classroom där ni hittar samma instruktioner men också ett dokument att skriva i! Jag vill att ni skriver allt ni gör under den här veckan i ett och samma dokument så att jag har allting samlat.

Om någon inte är inbjuden och inte kommer in i Classroom så har er vikarie koden så att ni själva kan gå in.

Lycka till! Hjälp gärna varandra och samarbeta!